יום שלישי, 1 בפברואר 2022

מלאי ענק של כיסויים לגלקסי s22 / s22 אולטרה

 ליין ענק של כיסויים לגלקסי s22 עכשיו באתר פון קאבר כנסו והתרשמו iphonecover.co.il








תאימות: מארז טלפון בעיצוב מושלם עבור Samsung Galaxy S22 Ultra 5G בלבד, לא יכול להתאים ל- Samsung Galaxy S22 / Galaxy S22+/Galaxy S21 Ultra או טלפונים סלולריים אחרים.


שקוף ואנטי-צהבהב: המארז השקוף הרך הוא קל משקל, עמיד ומסוגנן. שימוש ב-TPU שקוף במיוחד בדרגה גבוהה. העיצוב הצלול מציג את הסמארטפון שלך צבע יפהפה לזרוח דרכו, יכול לעמוד ביעילות ב-99.9% מהצהבה.

הגנה בדרגה צבאית: המארז השקוף והדק קל משקל מספק הגנה ברמה צבאית, מצויד בכריות Flex-impact Tech לפיזור זעזועים קשים, מובטח בתקן [MIL-STD-810G]. פגושי TPU גמישים עמידים בפני זעזועים מסביב והעלו את הקצה כדי ליצור הגנה קשוחה, לשמור על בטיחות המסך והמצלמה שלך על המשטחים השטוחים.

אחיזה ללא החלקה ועיצוב דק: חומר ה-TPU הגמיש המובחר על מארז הטלפון השקוף והרך מסיליקון יספק לא רק נוחות אלא גם אחיזה נפלאה. בינתיים שומרים על פרופיל קל ודק במיוחד. מתאים בקלות לכיס שלך וגם נראה אלגנטי ומסוגנן ביד שלך.

התאמה נוחה: נרתיק קריסטל שקוף עוטף בצורה חלקה את הטלפון שלך כדי למנוע מאבק לחדור ולשרוט את גוף הטלפון שלך. ומתאים בצורה מושלמת לרוב מגני המסך בשוק.



אירוע השקה נוסף של סמסונג כמעט בפתח. ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית הודיעה כי אירוע Unpacked הבא שלה יתקיים ב-9 בפברואר, במהלכו אנו מצפים לראות את ההכרזה הרשמית על ה-Galaxy S22, סדרת טלפונים הדגל האחרונה שלו. מכשירי ה-Galaxy S של סמסונג הם בדרך כלל הטלפונים הלא מתקפלים עם המפרט הגבוה ביותר שלה, והם בדרך כלל ההסתכלות הראשונה שלנו על מגמות שיצרניות סמארטפונים גדולות יעקבו אחרי השנה.


עם זאת, בהיותו סמסונג, אין זה סביר שהטלפונים יהיו הדבר היחיד שהוכרז ב-9. שמועות אחרונות מצביעות על כך שככל הנראה יצטרף אליהם ליין חדש של טאבלטים של Galaxy Tab S8, שירשימו את מכשירי ה-Tab S7 שהופיעו לראשונה בשנת 2020, כמו גם יוסיף טאבלט חדש וגדול יותר ממותג "Ultra" לתערובת. יש אפילו רעש של רמקול חכם חדש המכונה Galaxy Home Mini 2, שעל פי השמועות החל ייצורו לאחרונה.


המשך לקרוא לסקירה מלאה של כל מה שאנו מצפים לו.



מוֹדָעָה

סדרת GALAXY S22

שנה חדשה מביאה איתה ליין חדש של סמארטפונים של סמסונג גלקסי S, שצפויים השנה להיות מורכבים משלושה מכשירים: ה-Galaxy S22, Galaxy S22 Plus ו-Galaxy S22 Ultra. ובזכות הדלפות מפורטות מ-WinFuture והטיפסטר Dohyun Kim, יש לנו מושג טוב מאוד מה צפוי להיות המפרט שלהם. בארה"ב, על פי הדיווחים, שלושתם יישלחו עם מעבד הדגל האחרון של קוואלקום, ה-Snapdragon 8 Gen 1, בעוד שאירופה ככל הנראה תקבל מכשירים המופעלים על ידי מעבד Exynos 2200 של סמסונג משלה - בולט בהיותו שבב הסמארטפון הראשון עם גרפיקת AMD בתוך למעלה מ- עשור, מאז שקוואלקום קנתה את חטיבת Imageon של AMD / ATI והפכה אותה לגרפיקה של קוואלקום אדרנו.


על פי הדיווחים, הטלפונים החדשים של סמסונג יכללו כולם חיישני טביעות אצבע על-קוליים בתצוגה, אם כי ככל הנראה, שוב, רק ה-Plus וה-Ultra יקבלו תמיכה ב-UWB כדי להציע תאימות מלאה למעקבי ה-Galaxy SmartTag Plus של סמסונג.


נראה כי ה-S22 וה-S22 Plus הם עדכונים פשוטים של ה-S21 וה-S21 Plus, כאשר שניהם מציגים עיצובים דומים מאוד לדגמי השנה שעברה. זה אומר שלשניהם צריכה להיות שפת העיצוב החדשה של 2021 עם בליטות מצלמה המשולבות בצורה מסודרת בפינה השמאלית העליונה של גב הטלפון, כמו גם צגים שטוחים הכוללים חריצי חורים בכיוון מרכזי עבור מצלמות הסלפי שלהם.


לפי WinFuture, הם כוללים גם צגי OLED של 120 הרץ, שניהם קטנים ב-0.1 אינץ' מהשנה שעברה (ב-6.1 ו-6.6 אינץ', בהתאמה), אך כוללים בהירות שיא גבוהה יותר של 1,500 ניטים ו-1,750 ניטים, לעומת 1,300 ניטים בשנה שעברה. המכשירים עצמם קצרים בסביבות 5 מ"מ מהדגמים של השנה שעברה ונראה שהם גם דקים יותר. קיבולת הסוללה המדורגת נמוכה מעט השנה ב-3,700mAh ו-4,500mAh, בהתאמה, כך שיהיה מעניין לראות איזו השפעה יש לזה על חיי הסוללה.



תמונה דלפה של מה שנטען שהוא ה-Galaxy S22. תמונה: WinFuture


וגם ה-S22 פלוס. תמונה: WinFuture

כאשר החלק האחורי של הטלפונים שאינם אולטרה נחשף, אנו מצפים לראות שתי בליטות מצלמה דומות מאוד למראה, שכל אחת מהן מכילה שלוש מצלמות. אבל המפרט שלהם יכול להיות שונה מאוד ממה שראינו בשנה שעברה, עם מצלמות ראשיות ברזולוציה גבוהה בהרבה אבל טלפוטו ברזולוציה נמוכה יותר. השנה, WinFuture מדווחת שנראה את שני הטלפונים נשלחים עם מצלמות ראשיות של 50 מגה-פיקסל, בשילוב עם 12 מגה-פיקסל אולטרה-רחבים ו-10 מגה-פיקסל טלפוטו. מפרטים אחרים כמו צמצם דומים במידה רבה, אם כי החיישן הראשי של 50 מגה-פיקסל זכה לגידול בגודל של 1/1.56 אינץ' (עלייה מ-1/1.76 אינץ' בשנה שעברה), בעוד שהחיישן מאחורי עדשת הטלפוטו קטן בהרבה ב-1/ 3.94 אינץ' (ירידה מ-1/1.72 אינץ')


החיישן הראשי הגדול יותר הזה עשוי להסביר מדוע סמסונג מבטיחה שהטלפונים האלה יאפשרו לך "להחזיק בלילה" ולצלם את "התמונות והסרטונים הטובים והבהירים ביותר שצילמת אי פעם בטלפון".


על פי הדיווחים, שני הטלפונים יהיו בעלי זיכרון RAM של 8GB ויציעו מבחר של 128 או 256GB של אחסון, בדיוק כמו בשנה שעברה. הצבעים הזמינים כוללים שחור, לבן, זהב ורוד וירוק, לפי WinFuture.



תמונה דלפה של מה שיהיה ככל הנראה ה-Galaxy S22 Ultra. תמונה: evleaks (טוויטר)

בעוד ש-S22 ו-S22 Plus נראים כעדכון איטרטיבי על קודמיהם, ה-S22 Ultra לפי הדיווחים יהיה חיה שונה מאוד. במקום להשתמש בשפת עיצוב דומה לשאר מערך ה-S22, כמו שעשה ה-S21 Ultra עבור ה-S21, עיבודים שדלפו מראים של-S22 Ultra יהיה עיצוב מרובע מאוד דומה למכשירי ה-Note הקודמים של סמסונג. על פי הדיווחים, יש אפילו חריץ מובנה לחרט ה-S-Pen שלו הפעם, שמחליף את מחזיק התיק שסמסונג נמכרה עבור הטלפון בשנה שעברה.


הפתק הוא כעת אולטרה

סמסונג אפילו רמזה לשינוי הזה בעצמה, כשהיא מתכננת להכריז על "סדרת ה-S הכי ראויה לציון אי פעם" שלה במהלך האירוע הקרוב. לאחר שהחברה דילגה על שחרור טלפון Galaxy Note חדש לחלוטין בשנה שעברה, כעת נראה שהיא משלבת את התכונות שלה ב-Ga המובחר ביותר שלה.

במקום זאת מכשיר S laxy.


באשר למפרט המכשיר, ל-WinFuture יש שוב את פרטי השמועות. ממראה הדברים, למרות העיצוב השונה בתכלית, נראה כי ה-S22 Ultra הוא מכשיר בעל מאפיינים דומה מאוד לקודמו. ככל הנראה יש לו מסך בגודל זהה (6.8 אינץ'), סוללה בגודל זהה (5,000mAh), אותו משקל ועובי מדויקים של 8.9 מ"מ ו-227 גרם, בהתאמה, ואפילו אותן רזולוציות מצלמה (108 מגה-פיקסל ראשי, 12 מגה-פיקסל רחב במיוחד, ושתי טלפוטו 10 מגה פיקסל עם זום 3x ו- 10x) וצמצמים. לפי הדיווחים, עדיין תהיה לך אפשרות לבחור בין 128, 256 או 512GB של אחסון, אבל נראה שאפשרויות ה-RAM שלך עשויות להיות מוגבלות ל-8 או 12GB, במקום 12 ו-16GB כמו ב-S21 Ultra. בנוסף לאפשרויות הצבע השחור, הלבן והירוק, ה-S22 Ultra יהיה זמין גם בצבע בורדו.

ייתכן שמפרט המצלמה שלה אינו זהה לחלוטין, אם לשפוט לפי רשימות החיישן הקטן יותר של WinFuture עבור שתי מצלמות הטלפוטו שלה 10 מגה-פיקסל. אבל ההדלפות האלה, אם הן מדויקות, מצביעות על כך שה-Galaxy S22 Ultra עשוי להרגיש מאוד מוכר למרות המראה השונה בתכלית שלו.


לבסוף, מבחינת תמחור (לפחות באירופה), ה-S22 יתחיל לפי הדיווחים ב-849 אירו (בסביבות 958 דולר), ויעלה ל-1,049 אירו (בסביבות 1,183 דולר) עבור ה-S22 Plus ו-1,249 אירו (בסביבות 1,409 דולר) עבור ה-S22 Ultra, לפי WinFuture, שמפרטת גם תאריך ספינה פוטנציאלי של 25 בפברואר.


סדרת GALAXY TAB S8

בעוד שהטלפונים החכמים החדשים של סמסונג גלקסי S יכולים להיות הכי "ראויים לציון" אי פעם, החברה ללא ספק מקווה שסדרת הטאבלטים החדשה שלה תהיה מדרגה מעל השאר (אהמ). מערך ה-Tab S8 החדש שלו זכה לשמועות רבות בחודשים האחרונים, אם כי לא אושר שהם בהחלט יופיעו באותו אירוע השקה של ה-Galaxy S22.


שמועות, כולל מה שנראה כסרטון ההשקה של Unpacked עבור ה-Tab S8 (שלא לדבר על תמונה שהופיעה באתר האינטרנט של סמסונג עצמה), מצביעות על כך שטאבלט הדגל החדש של החברה יכול לאמץ חריץ תצוגה דומה לזה שעליו לעג לאפל, כולל ב-iPhone X. לפי השמועות, החריץ מגיע לשכבת אולטרה חדשה בסדרת ה-Tab S8 שלה, לפי WinFuture, ולפי הדיווחים היא תשב מעל ה-Tab S8 וה-Tab S8 Plus בסדרת הטאבלטים של החברה לשנת 2022.