יום שבת, 29 בינואר 2022

כיסוי לגלקסי s22 אולטרה אוטרבוקס דיפנדר

 

כיסוי לגלקסי s22 אולטרה אוטרבוקס דיפנדר רכשתם גלקסי s22 קנו עכשיו כיסוי מגן לגלקסי s22 מסדרת אוטרבוקס דיפנדר מקורי יבואן רשמי להשיג באתר phonecover.co.il 











כשזה מגיע למקרים קשוחים, אף אחד לא עושה את זה טוב יותר מ-OtterBox, לפחות זה מה שרוב האנשים חושבים. ל- OtterBox יש שלל כיסויים זמינים עבור ה-Galaxy S22 וה-Galaxy S22 Plus, והקשוחה ביותר שלהם היא סדרת Defender, שהייתה קו פופולרי למדי של כיסויים בשנים האחרונות. כעת, אחד החסרונות הגדולים במארז סמארטפון קשוח, הוא העובדה שהוא הופך את הטלפון להרבה יותר גדול ומגושם, וזה בהחלט המקרה כאן עם סדרת OtterBox Defender. אבל האם זה שווה את זה? בוא נגלה.


עם גרסאות ישנות יותר של סדרת Defender, היה לך מגן מסך מובנה, שנעלם כעת עם הגרסה החדשה הזו ב-Galaxy S22 וב-Galaxy S22 Plus. זה למעשה הרבה יותר קל להמריא עכשיו. יש לך את המקרה, ואז את הנרתיק, וזהו. סדרת Defender גורמת ל-Galaxy S22 ול-Galaxy S22 Plus להרגיש הרבה יותר גדולים ומגושמים. זה עושה את זה גם רחב יותר וגם גבוה יותר, אבל זה נובע מההגנה שהוא מוסיף. לפי OtterBox, המקרים הללו נפטרו בבדיקה, כדי להפוך אותם להוכחה. זה גם עמיד בפני אבק, כך שלא תצטרך לדאוג לקבל אבק בתוך המארז או הטלפון. כמובן, ה-Galaxy S22 כבר עמיד בפני אבק ומים.




אחד הדברים החשובים ביותר למארז, גם מחוץ להיבט ההגנה הטיפוסי, הוא האם הוא מוסיף כמות מספקת של אחיזה או לא, וסדרת הדיפנדר בהחלט כן. יש לו תחושת מגע רכה בגב ובצדדים, מה שמקל על האחיזה בסמארטפון כשהוא ביד. התחום השני הוא כשזה מגיע לכפתורים. כמובן שאין כאן חתכים ללחצנים, אבל עדיין די קל למצוא אותם וקל ללחוץ עליהם. זה כולל את כפתורי ההפעלה, עוצמת הקול וכפתורי Bixby. בניגוד לחלק מהמקרים האחרים שבדקנו לאחרונה, כפתורי Defender Series הם ממש קלים ללחיצה, ואינם דורשים מאמץ נוסף.


בזמן שמדברים על חתכים, יש כאן כמה. אז יש אחד מאחור עבור חיישן טביעות האצבע והמצלמה. הוא משופע מעט, מה שמקל על השימוש בחיישן טביעות האצבע מאחור. בחלק התחתון יש לנו יציאה לרמקול, יציאת USB-C ושקע אוזניות. עם זאת, שקעי ה-USB-C והאוזניות מכוסים שניהם בדשים, אולי כדי להרחיק אבק. זה קצת מטריד, במיוחד אם אתה משתמש באחד מאלה לעתים קרובות, אבל עדיין הכרחי עבור אלה שעובדים בתנאים קשים (כלומר הם פועלי בניין). יש גם חתך נוסף בחלק העליון עבור המיקרופון השני.




סדרת OtterBox Defender היא מארז רב-שכבתי, וזה כדי להוסיף עוד יותר הגנה ל-Galaxy S22 או Galaxy S22 Plus שלך, אבל גם להוסיף קצת אחיזה בגב המכשיר. זה הופך אותו לדי עבה, ולמרות שה-Galaxy S22 Plus כבר היה די גדול, הוא הופך אותו לגדול אפילו יותר, ולמעשה קצת קשה לטפל בו בשימוש יומיומי. אמנם, זה משהו שמשתמשים יתרגלו אליו לאחר מספר ימים או שבועות. אז זו לא עסקה ענקית. כעת השאלה הגדולה היא האם כדאי לקנות את המארז הזה, מכיוון שמדובר בתיק של 50 דולר. והתשובה היא כן, במיוחד אם אתה מישהו שמפיל לעתים קרובות את הטלפון שלו. ראינו כמה קל לנפץ את ה-Galaxy S22, בגלל שהוא זכוכית מסביב, ו-$50 זה מחיר קטן לשלם עבור הגנה על הטלפון החכם היפה הזה, בהתחשב בכך שהחלפת המסך לאורך זה בערך פי 4. OtterBox מוכרת את Defender Series באמזון כמו גם באתר האינטרנט שלהם