יום חמישי, 2 בדצמבר 2021

כיסוי לגלקסי s22 מדוע לא לחסוך

    (תפוחים) אחרי הגשם. חלק גדול מהן מייבא נרתיקי סיליקון / פלסטיק לאייפון מהונג-קונג, סין וכו' ומוכר אותם לצרכן בארץ במחיר שקלים בודדים. למה לא? הרי, אין כל רע בעידוד היבוא לארץ וכמובן בעידוד התחרות בתחום. יחד עם זאת,


הנה 5 סיבות מדוע לא כדאי לחסוך על כיסוי לגלקסי s22 שלכם:



הגנה אמיתית על הגלגקסי:

כולנו השקענו אלפי שקלים על הגלקסי  שלנו, והסיבה העיקרית לשמה אנו רוכשים כיסוי, היא ההגנה על המכשיר. מה כבר ביקשנו? שאם בטעות המכשיר יתגלגל בתוך התיק עם מפתחות לא נמצא עליו שריטות? שלא כל מכה קטנה תעקם או תשבור את המסך? כיום מעל 80 אחוז מהמקרים בהם נדרש לשלוח אייפון לתיקון הם בגלל מכות קלות,שריטות וסדקים על המסך, תיקון מסך הגךקסי נע בין 1000 עד 1500 ₪ (תלוי בדגם ), ואף אורך זמן לא קצר שבמהלכו תשארו מחוסרי מכשיר, מנותקים מכל התכנים החשובים, חיבור למיילים וכו'.

מלכתחילה ההגנה של הנרתיקים הפשוטים מוטלת בספק ומכיוון שנרתיקי הסיליקון הזולים אינם מתאימים באופן מושלם לאייפון ועשויים מחומרים זולים ופשוטים, עלול להיווצר מצב שכל מכה או נפילה קטנטנה תגרום לנזק קבוע על המכשיר.



חומרים:

באיזה קצה מהסקאלה אתם חושבים שממוקם החומר של הנרתיק הזול? מבלי להיכנס לפרטים טכניים עם משוואות כימיות בשורה התחתונה על הכיסויים הזולים רואים מהר מאוד בלאי, קרעים או אבדן צבע, בעיות שחוזרות על עצמן:

הכיסוי מתרחב לאחר מספר פעמים שהוצאת הכנסתם את המכשיר

אבק נדבק לכיסוי ולאחר שבוע הכיסוי שלכם מקבל גוון אחר לגמרי

כיסויי סיליקון צבעוניים זולים עלולים להוריד צבע למכשיר שלכם

קרעים וסדקים מופיעים בעיקר בגלל תגובה לטמפרטורה משתנה

כל זה נובע משימוש בחומרים זולים כגון:מפלסטיק, אלומיניום, סיליקון וכו', בכיסויים היוקרתיים ניתן לראות שימוש בחומרים חזקים ועמידים לאורך טווח כגון: TPU, פולי קרבונט, קרבון ועוד..


המראה של גלקסי: 

כיסויים זולים = מכוערים. מה לעשות, לרוב המשוואה הזו נכונה. הרי אף יצרן של כיסויים כאלו לא הקדיש זמן וכסף לתכנון מוצר יפה ומיוחד. גם אם הם מחליטים להעתיק משהו קיים מה שיקרה בסוף זה הגודל לא מתאים בדיוק, הכיסוי מתרחב או מתכווץ וכו'. אם באתר רואים תמונה יפה וצבעונית(לרוב תראו תמונות מאתרי יצרן של הכיסוי היוקרתי), בפועל מקבלים נרתיק שנראה כמו סמרטוט סיליקון ומהר מאד תחשבו על שדרוגו.



אביזרים נלווים בערכה:

 בקניה של כיסוי זול, תקבלו את הנרתיק בלבד! לעומת זאת בקניית כיסוי יוקרתי תקבלו ערכה התכלול עזרים כמו: מדבקת מסך קדמי (חיסכון מיידי של עלות נוספת), חומרי עזר להדבקה נכונה של מגן המסך, חוברת הסברה, יש חברות המספקות גם מעמד לצפיה בסרטים וכו'. אל תשכחו גם את האריזה המקורית שמגנה על הנרתיק ועל מכלול החבילה שלא כמו ניילון פשוט שבו עטופים רוב הנרתיקים הפשוטים.


פערי מחיר: 

תגידו, עם יד על הלב, לא נשמע לכם מוזר לחסוך 100-300 ש"ח על המכשיר אחרי שהוצאתם 4000-5000ש"ח על המכשיר? זה בדיוק כמו לקנות אוטו חדש ואיכותי אבל להתקין בו רדיו אנלוגי...


אז מה עושים ?

רכשתם מכשיר באלפי שקלים - אל תתפשרו על ההגנה שלו קנו נרתיקי מותגים בלבד. מגוון נרתיקי המותגים הוא עצום! תמצאו בו חברות ותיקות ומכובדות כמו:

 

Case Mate

Zagg

SwitchEasy

OtterBox

Speck

Capdase


בין המוצרים שלהן תוכלו למצוא כיסויים שקופים ועדינים או כיסויים ורוד צעקני הכל לבחירתכם.  אז מה נאחל?

שתהנו מהגלקסי s22 שלכם והגנו עליו עם נרתיק מותג מרהיב ואיכותי