יום שלישי, 2 בנובמבר 2021

כיסוי לגלקסי s21 אולטרה מקורי עם עט

מחפשים כיסוי לגלקסי s21 אולטרה מקורי ? עכשיו באתר שלנו כיסויים מקוריים לגלקסי s21 אולטרה עם לרכישה כנסו לאתר שלנו 
https://www.phonecover.co.il/store/168147/%D7%9B%D7%99%D7%A1%D7%95%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%92%D7%9C%D7%A7%D7%A1%D7%99-s21-%D7%90%D7%95%D7%9C%D7%98%D7%A8%D7%94 

כיסוי לגלקסי Samsung Galaxy S21 Ultra Clear View 

 סקירת כיסוי כיסוי Flip Flip של Samsung Galaxy S21 Ultra S-View: הגן על הטלפון שלך וראה את ההתראות שלך

כיסויי Flip נוטים להיות סוג הכיסוי האהוב עליי לטלפון. מארזים עם כיסוי הפוך יכולים להגן על המסך שלך כמו גם על שאר הטלפון, וכשמדובר במכשיר יקר כמו ה-Samsung Galaxy S21 Ultra, הייתי רוצה שתהיה לי כמה שיותר הגנה. בעוד כיסויי ארנק וכיסויי כיסוי אחרים הגיעו לאוסף הכיסויים שלנו ל-Galaxy S21 Ultra, אני תמיד קצת נזהר מכרטיסי אשראי שמגרדים לי את המסך. אז איך מסתדר ה-Galaxy S21 Ultra S-View Case?


בוא פשוט נוציא את זה מהדרך קודם - כיסויים הפוך נוטים להפוך את זה למסורבל לצלם תמונות עם מצלמת המכשיר שלך, וכיסוי ה-Galaxy S21 Ultra S-View אינו יוצא דופן כאן. בעוד שהדש המכסה את המסך שלך לא הופך את החזקת הטלפון החכם להרבה יותר מגושם, הוא יכסה את המצלמה בוודאות, ותצטרך להחזיק את הדש פתוח כדי לצלם. זה לא אידיאלי, אבל זה לא משהו ייחודי ל-S-View Case. זה עדיין משהו שצריך לזכור.


החיסרון העיקרי הנוסף של רוב מקרי ההיפוך הוא שאתה לא יכול לראות בקלות את מסך המכשיר שלך, כך שקשה אם אתה רוצה לראות במהירות את ההתראות שלך, לענות לשיחה נכנסת, או אפילו פשוט לבדוק את השעה. ה-S-View Case עושה משהו כדי לעזור, הודות לכיסוי Smart Clear View המובנה. כאשר נרתיק ה-Galaxy S21 Ultra S-View סגור ואתה מדליק את המסך, תוכל לראות את השעה וההתראות ישירות על הסרגל.

זה ממש מסודר ומועיל! אתה יכול גם להשתמש בסרגל כדי לשלוט במדיה ולקבל שיחות מבלי לפתוח את המארז. אחרי הכל, כיסוי Smart Clear View הוא סרגל שקוף, ותוכל ליצור אינטראקציה עם מסך הטלפון שלך מתחת.








באשר למארז עצמו, ה-Galaxy S21 Ultra מוחזק במארז S-View עם נרתיק גומי קשיח, והשכבה החיצונית וחלקי הכיסוי של המארז עשויים ממה שנראה ומרגיש כמו עור מלאכותי. נרתיק ה-Galaxy S21 Ultra S-View מרגיש ממש נחמד בידיים שלי, ולמרות שהוא כיסוי הפוך, לא מוסיף הרבה נפח. כמובן, חלק מזה נובע מהעובדה שהמארז לא יכול לאחסן כרטיסי אשראי או כסף, אבל הוא לא יכול לעשות הכל!

עם זאת, דבר אחד שיש לציין הוא שבעוד שקייס ה-S-View מגן על החלק הקדמי והאחורי של ה-S21 Ultra, המרקם לא עושה את הטלפון קל יותר לאחיזה. זה לא שובר עסקה בשום אופן, אבל אם אתה מישהו כמוני שמתקשה להחזיק בסמארטפון שלו, אולי תרצה לשקול אם תפיל את המכשיר היקר שלך לעתים קרובות יותר עם ה-S-View Case מאשר עם מארז עם אחיזת גומי מרקם.

מארז S-View, מקרוב בחזרה
מארז S-View, אחורה

נרתיק ה-Galaxy S21 Ultra S-View זמין בשני צבעים, שחור ואפור, ובחרנו את הצבע השחור לסקירה. כמו בכל מקרה, אני מודאג לגבי האופן שבו הנזק הולך להופיע על העור המלאכותי. הפעלת ציפורן לאורך המארז אינה גורמת נזק למארז, כפי שניתן לצפות עם אביזר של 50 דולר. שפשוף מפתח בלחץ מתון גרם נזק קל ללוגו של סמסונג שהוטבע על המארז, אך לא למקרה עצמו. לבסוף, בעוד שהשחור לא יראה הרבה לכלוך בכל מקרה, את מה שעולה על המארז ניתן לנגב עם מטלית לחה.

מארז S-View, פתוח
מארז S-View, פתוח

אין להכחיש שמדובר במקרה מסודר, אבל השאלה האמיתית היא אם ה-S-View שווה את ה-50 דולר. הסרגל השקוף להצגת ההתראות שלך הוא ממש מסודר, אבל בשביל מה אתה קונה נרתיק הפוך? האם אתה אוהב אותם עבור ההגנה הנוספת, או שאתה מעדיף תיקי ארנק שיכולים להכיל הכל? מכיוון שלמארז ה-Galaxy S21 Ultra S-View אין חריצים למחזיק כרטיס, תרצה לתפוס את המארז הזה רק אם אתה מחפש הגנה על המסך. אם אתה מחפש מארז ארנק, תצטרך ללכת מעבר לקו של סמסונג.

משהו מסודר, עם זאת, הוא שעבור ה-Galaxy S21 Ultra, אתה יכול לקבל גרסה אחרת של נרתיק S-View שיכולה להגיע עם S-Pen. ה-Ultra היא הגרסה היחידה של ה-Galaxy S21 שיכולה להשתמש ב-S-Pen, אך אין לה מחזיק מובנה כמו טלפונים של Galaxy Note 20. להשיג נרתיק עם S-Pen ומחזיק מובנה עבורו זה די נהדר, אם זה היה משהו שחיפשתם.

מארז S-View, אחורה
מארז S-View, אחורה

האם הכיסוי Flip S-View ישנה את דעתך לגבי מקרים מסוג זה? לא, זה לא יהיה. המארז הזה עדיין יהיה מסורבל לשימוש בעת צילום תמונות, ולא תוכל לאחסן בו את הכרטיסים שלך. אבל ה-S-View הוא נרתיק הפוך איכותי המאפשר לך לראות את ההתראות שלך ולשלוט בטלפון שלך תוך שמירה על הדש למטה. 50 דולר זה קצת גבוה, אבל יש הרבה דרכים להפיל את המחיר בסמסונג.

מחפשים לאסוף את נרתיק ה-Galaxy S21 Ultra S-View? אתה יכול לרכוש אותו מחנות סמסונג!