יום שבת, 1 בינואר 2022

כיסוי לגלקסי S21 Fe

 רכשתם גלקסי s21 fe ?  מחפשים כיסויים מגנים איכותיים וחזקים לגלקסי s21 fe ?  עכשיו באתר לשנו ליין ענק של כיסויים מגנים ואביזרים לגלקסי s21 fe  לרכישה לחצו כאן . כיסוי לגלקסי s21 fe







לכאורה, ה-Samsung Galaxy S21 FE נחשף במלואו הרבה לפני יציאתו לפי השמועות

האם זו קופסת Galaxy S21 FE? (מקור: YouTube דרך Reddit) האם זו תיבת Galaxy S21 FE? (מקור: YouTube דרך Reddit)

ה-Galaxy S21 FE המיוחל טרם הושק, וכעת לא צפוי לעשות זאת עד 2022. למרות זאת, Redditor טוען שיש לו יחידה ביד, לאחר שהצליח לרכוש אותה מקמעונאי שאולי החזיק במלאי טלפון מראש בטעות. ביטול הארגז והסקירה הקצרה שיתקבלו עשויים לאשר הדלפות ושמועות רבות לגבי המכשיר.

ה-Samsung Galaxy S21 FE הופיע בסרטוני YouTube חדשים, הראשון שבהם הוא unboxing ואחריו סקירה קצרה של הטלפון המיוחל. עם זאת, במקום חשוד רגיל כמו Lewis Hilsenteger או MKBHD, הוולוגר המדובר הוא Redditor u/UnknownWon. מה שהופך את המצב הזה ליותר מוזר הוא שהמכשיר המדובר עדיין לא הושק או שוחרר על ידי ה-OEM שלו.


ה-S21 FE נחשב כעת לראשונה ב-CES 2022; לחלופין, ייתכן שסמסונג תחכה עוד יותר לאחר המופע הזה כדי להפוך את הטלפון לרשמי. למרות זאת, UnknownWon טוענת כי הצליחה לקנות יחידה, שנשלחה לביתו של המשתמש בדרום אפריקה, דרך ערוץ "קמעונאי בעיקר".


Redditor פרסם סרטונים ותמונות כהוכחה לבעלות על הטלפון הזה, מה שעשוי לאשר, בתור התחלה, שה-S21 FE מגיע באריזה נטולת לבנים. הוא מוצג בצבעי הזית השמועות שלו, והוא מתואר כבעל קצוות שטוחים כמו גם תצוגה שטוחה.


נראה שלמסך זה יש קצב רענון מקסימלי של 120Hz, אם כי מצב ההסתגלות של סמסונג נעדר מההגדרות שלו. בהערה זו, נראה כי ה-S21 FE הזה (מופעל על ידי ה-Snapdragon 888, בניגוד ל-Exynos 2100 שייתכן או לא יכול להיווצר בשווקים אחרים) מריץ מבנה של One UI 3.1 במקום הגרסה האחרונה המבוססת על אנדרואיד 12. אפשר לצפות.


נראה כי ה-Redditor נמצא כעת בעמדה להוכיח שה-S21 FE יישלח עם אותן מצלמות אחוריות כמו קודמתה שהתקבלה היטב, כלומר עדשת טלפוטו עם זום אופטי פי 3 עשויה להיות בדרך חזרה בדור הזה.


לבסוף, ה-S21 FE מתואר כעת כבעל סוללה של 4,500mAh עם "טעינה מהירה" (מפרט שמתורגם לרוב ל-25W בסמסונג). ייתכן שלטלפון יש פאנל אחורי עשוי מפלסטיק "רך למגע", אך UnknownWon גם ראה שהתקן 6GB RAM הרגיש קל יותר, אך עם זאת יותר פרימיום, מ-POCO X3.