יום שני, 7 בפברואר 2022

שמועות וחדשות של Samsung Galaxy S22: תאריך יציאה, מצלמות, תמחור ועוד

 אחרי שההמולה סביב ההרצאה המרכזית השנתית של אפל עוברת, יש רגע שבו הדברים שקטים, ומומחי סלולר יודעים - למעט יוצא מן הכלל אחד - שכנראה לא נראה שום שחרור גדול של טלפונים סלולריים עד לקונגרס העולמי המובייל בסוף פברואר. יוצאת דופן זו היא סמסונג, שצפויה להכריז על דגמי ה-Galaxy S22 החדשים שלה באירוע וירטואלי ב-9 בפברואר 2022.

למרות שהזמנות Unpacked הגיעו בסוף ינואר, סמסונג הייתה אמא ​​לגבי המוצרים הקרובים שלה למעט יוצא מן הכלל אחד: פוסט בבלוג וסרטון טיזר (למעלה) מהחברה כמעט ומאשר שה-Galaxy S22 Ultra הקרוב יחליף את מערך ה-Note האהוב שלה. שמועות לא מאושרות על מערך ה-Galaxy S22 ממקורבים ואנליסטים בתעשייה גם מתפשטות כמו אש בשדה קוצים. הנה כל מה שאנחנו יודעים עד כה.


כמה דגמי Galaxy S22 יוכרזו?

אנחנו לא מצפים להפתעות. אנו מאמינים שסמסונג תשחרר שלושה דגמים לשנת 2022: Samsung Galaxy S22, Samsung Galaxy S22+, ו-Samsung Galaxy S22 Ultra. מבין שלושת הדגמים, נראה כי ה-Galaxy S22 Ultra מוכן להחליף את מערך ה-Note האהוב של סמסונג.


איך ייראה סמסונג גלקסי S22?

לאחר שיפוץ גדול בשנת 2021, אנו לא צופים שינויים עיצוביים גדולים עבור ה-Galaxy S22 וה-Galaxy S22+. ה-Galaxy S22 Ultra, לעומת זאת, עשוי לקבל כמה שינויים קלים כדי לטשטש עוד יותר את הקווים בין סדרת ה-Galaxy וה-Note.


בואו נתחיל עם ה-Galaxy S22 ו-S22+. על פי Let's Go Digital ומספר עצות אחרות, שני הטלפונים יהיו מעט קטנים יותר מקודמיהם ובעלי גב פלסטיק. זה ניצחון לעמידות, אבל אם אתה מודאג לגבי האסתטיקה הכללית, אל תהיה. מספר מדליפים מדווחים שסמסונג הולכת עם לוח אחורי מפלסטיק מעודן יותר שנראה כמו זכוכית.


עיבוד של החלק הקדמי והאחורי של הטלפון.

אם יש להאמין בעיבודים, ה-Galaxy S22 ייראה הרבה כמו ה-Galaxy S21. (התמונה באדיבות Let's Go Digital)

אם התמונות מ-Front Page Tech מדויקות, ה-Samsung Galaxy S22 Ultra נראה כמו גרסה עבה יותר של קודמו עם יציאת S Pen ומודול המצלמה שכמעט צמוד לגוף הטלפון.


טלפון שוכב על שולחן שיש.

על פי הדיווחים, ה-Samsung Galaxy S22 Ultra יראה הרבה כמו קודמו. (התמונה באדיבות Front Page Tech)

סמסונג גם נראית מוכנה להציע אפשרויות צבע עזות יותר בכל מערך ה-Galaxy S22. על פי מספר הדלפות, ה-Galaxy S22 ו-S22+ יהיו זמינים בשחור, ירוק, זהב ורוד ולבן. אם אתה קונה את ה-S22 Ultra, תוכל לבחור בין שחור, ירוק, אדום ולבן. עם זאת, יש סיכוי טוב שסמסונג תציע צבעים נוספים באזורים מסוימים או אולי אפילו תבטל את אחד או יותר מהצבעים הללו, כפי שעשתה עם הגרסה האפורה של ה-Galaxy S21, שהופיעה באירוע Unpacked בשנה שעברה אך מעולם לא הוזכרה שוב.


איזו חומרה יש לגלקסי S22?

בתור ספינות הדגל של סמסונג, סדרת ה-Galaxy S22 תהיה עמוסה בחומרה מהשורה הראשונה. עם זאת, אנו לא מצפים לשדרוגים גדולים לתצורות האחסון וה-RAM.


שלישיית ה-Galaxy S22 תכלול את פלטפורמת הנייד 8 Gen 1 של קוואלקום בארה"ב. אירופה ורוב העולם ככל הנראה יקבלו את ה-S22 עם ה-Exynos 2200 SoC של סמסונג. ולמרות שיש שמועות ש-Verizon ביקשה את ה-Galaxy S22 עם פלטפורמת Exynos 2200, לא ראינו שום ראיה חזקה שתומכת בטענה.


הפלטפורמה הסלולרית העדכנית ביותר של קוואלקום כוללת שלושה מעבדי אותות תמונה של 18 סיביות, מנוע בינה מלאכותית משוכלל לחלוטין, ורכזת חישה מעודכנת בהספק נמוך שיכולה להפעיל תכונות אבטחה דמויות Face ID. (אם כי כפי ש-Sascha Segan של PCMag גילה בעת הפעלת מדדים ב-8 Gen 1, לקוואלקום יש דרכים לעבור לפני שהיא תוכל לנצח את אפל.)


ישנם פרטים סותרים על תצורות ה-RAM והאחסון, אבל אנחנו לא חושבים שהרבה ישתנה כאן. בהתבסס על המחקר שלנו, אילוצי שרשרת האספקה ​​הנוכחיים והשוואות הדגל ההיסטוריות, אנו מוכנים לתת כמה תחזיות.


אנו מאמינים ש-Samsung Galaxy S22 יהיה זמין עם 256GB של אחסון ו-8GB של זיכרון RAM בארה"ב. גרסה של 128GB/8GB עשויה להיות זמינה באזורים אחרים.


סביר להניח שיהיו לך שתי אפשרויות כשמדובר ב-Galaxy S22+: דגם בסיס של 256GB/8GB וגרסה של 256GB/12GB.


ה-Galaxy S22 Ultra יהיה החזק ביותר מבין החבורה. אנו חושבים שהדגם הבסיסי יישלח עם 256GB/12GB, עם גרסאות 512GB/12GB ו-512GB/16GB זמינות גם כן. אנחנו לא מאמינים שסמסונג תציע אפשרות אחסון של 1TB מכיוון שאין לה שבב 1TB UFS 3.1 בייצור המוני.


ב-S22 ו-S22+, צפו לסוללה מעט קטנה יותר. טיפים רבים טוענים של-S22 תהיה סוללה של 3,800mAh, וקיבולת הסוללה ב-S22+ תגיע ל-4,600mAh. עם זאת, הפלטפורמה הניידת היעילה יותר של קוואלקום, אנטנות 5G משופרות וצגים מעט קטנים יותר יניבו ככל הנראה חיי סוללה טובים יותר. על פי הדיווחים, ה-Galaxy S22 Ultra יישלח עם אותה סוללה של 5,000mAh כמו קודמו.


על כל שלושת הטלפונים אומרים שיש טעינה אלחוטית של 15W ו-PowerShare הפוך. יש גם סיכוי שלפחות אחד מהטלפונים יישלח עם טעינה מהירה של 45W.


כמה גדול המסך של סמסונג גלקסי S22?

לאחר מספר שנים של צמיחת מסך הסמארטפון, נראה כי אנו נמצאים בנקודת מפנה. SamMobile מדווחת שלגלקסי S22 ו-S22+ יהיו מסכים קטנים יותר מקודמיהם.


על פי הדיווחים, ל-Samsung Galaxy S22 יהיה צג AMOLED בגודל 6.06 אינץ', 2,400 על 1,080 עם קצב רענון של 120Hz. קודמו הגיע ל-6.2 אינץ', כך שההבדל מינימלי.


עיבוד של החלק הקדמי והאחורי של Samsung Galaxy S22 Ultra

על פי הדיווחים, ה-Galaxy S22 Ultra יגיע בצבע אדום עז. (התמונה באדיבות Let's Go Digital)

ב-Galaxy S22+, תמצאו צג בגודל 6.55 אינץ', 2,400 על 1,080 AMOLED עם קצב רענון של 120Hz, קצת יותר קוצץ מאשר צג ה-6.7 אינץ' ב-Galaxy S21+ של השנה שעברה.


גם ל-Galaxy S22 וגם ל-S22+ יהיה כנראה אותו חיישן טביעת אצבע קולי כמו קודמיהם. אנו גם מצפים שסמסונג תציג צג HDR10+ בהיר יותר.


ה-Galaxy S22 Ultra יציג מסך מעוקל בגודל 6.81 אינץ' בטמפרטורה נמוכה של תחמוצת פוליגריסטלית (LTPO). על פי הדיווחים, רזולוציית התצוגה מגיעה ל-3,200 על-1,440 פיקסלים ותהיה בהירות שיא של 1,500 ניטים. גם קצב הרענון הדינמי של ה-S22 Ultra יקבל תנופה גדולה, ותומך בקצבי רענון מ-1 הרץ עד 120 הרץ. לפי הדיווחים, ל-Galaxy S22 Ultra יהיה גם חריץ S Pen ייעודי.


כמה מצלמות יש לגלקסי 22?

ספינות הדגל של סמסונג גלקסי כבר מזמן ידועות בכך שיש להן כמה ממצלמות הסמארטפונים הטובות ביותר בשוק, אך נראה שסמסונג יוצאת עד הסוף על שלישיית ה-S22 שלה.


לפי השמועות יש ל-Galaxy S22 ו-S22+ מודול מצלמה משולשת עם חיישן 50MP ISOCELL GN5 של סמסונג. העדשה משתמשת ב-binning של 4x4 פיקסלים לצילומים חדים של 12.5MP ויש לה חיישן גדול משמעותית. מיקוד אוטומטי לזיהוי שלב (PDAF) וייצוב תמונה אופטי (OIS) כלול גם כן.



יש גם עדשת טלפוטו של 10 מגה פיקסל עם זום אופטי פי 3, PDAF ו-OIS כפול פיקסלים, כמו גם חיישן רחב במיוחד של 12 מגה פיקסל עם ייצוב מובנה. בחזית הטלפון, תמצאו את אותה מצלמת סלפי 10MP שנשלחה ב-Galaxy S21.



מבין השלישייה, ה-Galaxy S22 Ultra מכיל את ערימת המצלמות המעניינת ביותר. תהיה לו עדשה ראשית משופרת של 108MP עם PDAF, לייזר פוקוס אוטומטי ו-OIS. יש גם עדשת פריסקופ 10MP עם זום אופטי של 10x, PDAF כפול פיקסלים ו-OIS, כמו גם עדשת טלפוטו 10MP נוספת עם זום אופטי פי 3, PDAF כפול פיקסלים ו-OIS. הערימה מעוגלת עם עדשה אולטרה רחבה של 12MP עם PDAF כפול פיקסלים, וייצוב תמונה שדומה להחלפת חיישן באייפון 13. המצלמה הקדמית מגיעה ל-40MP.


כמה עולה הסמסונג גלקסי S22?

הנה החדשות הרעות: מערך Samsung Galaxy S22 עשוי להיות יקר יותר השנה מאשר בשנים קודמות. בנוסף למחסור במוליכים למחצה ועיכובים אחרים במשלוח, סמסונג מגדילה את כמות האחסון המינימלית על פני השטח.



ה-Galaxy S22 צפוי להתחיל ב-$849, בעוד ש-S22+ יכול להחזיר לכם מינימום של 1,049$. מעריצי ה-Galaxy S22 Ultra ככל הנראה יראו את עליית המחיר המשמעותית ביותר כשהטלפון מתחיל ב-$1,249. זכור, עם זאת, ה-S22 Ultra ככל הנראה יכלול את ה-S Pen.


טלפון על שולחן שיש עם קצה תחתון בפוקוס

למרות שסביר להניח שה-Galaxy S22 Ultra יעלה יותר מקודמו, אנו מאמינים שהוא יכלול עט S בקופסה. (התמונה באדיבות Front Page Tech)

ראוי לציין ששמועות התמחור מגיעות ממקור יחיד, אז קחו אותן עם גרגר מלח עד שנקבל מקורות נוספים.


מתי יוצא סמסונג גלקסי S22?

אירוע Samsung Galaxy Unpacked יתקיים ביום רביעי, 9 בפברואר. ה-Digital Daily של דרום קוריאה טוען שהטלפונים יהיו זמינים להזמנה מוקדמת למחרת ויגיעו למדפי החנויות ב-24 בפברואר. ולמרות שמדליף הסמארטפונים ג'ון פרוסר יש מעורבות רקורד, לאחרונה בטענה שהאירוע Unpacked יתקיים ב-8 בפברואר, ראוי להזכיר שהוא מאמין שההזמנות מראש יתקיימו ביום ההכרזה. הציוץ האחרון שלו טוען גם שה-Galaxy S22 Ultra יגיע לחנויות ב-25 בפברואר, בעוד שעיכובים בשרשרת האספקה ​​דחפו את ה-Galaxy S22 ו-Galaxy S22+ ל-9 במרץ.

בכל מקרה אם כבר רכשתם גלקסי s22 אנו ממלצים על כיסוי לגלקסי s22 של המותג המוביל בעולם אוטרבוקס .


הצגה נקייה של סמארטפון בדרך כלל רק מתרחבת עד כדי הבטחה שאתה יכול לראות את המסך בבירור, אבל מה לגבי כל הצטברות של חיידקים? מגן המסך העדכני ביותר של Otterbox פותר את הבעיה על ידי הכללת טכנולוגיה מיקרוביאלית שאושרה על ידי הסוכנות להגנת הסביבה (EPA).


כפי ש-9To5Mac מדווח, Otterbox משתמשת השבוע ב-CES כדי לחשוף את מגן המסך החדש של Amplify Glass Antimicrobial. מגיני מסך Amplify הקיימים הוצגו עוד באוגוסט בשנה שעברה ועשויים מאלומוסיליקט מתוצרת Corning, הידועה ביותר בזכות זכוכית הגורילה שלה. התוצאה הסופית היא הגנת זכוכית עמידה וחזקה עבור תצוגת הטלפון שלך. כעת אוטרבוקס משפרת את מגיני Amplify בעלי תכונות אנטי-מיקרוביאליות.


מנכ"ל Otterbox, ג'ים פארק, מסביר, "אנחנו משתמשים בטלפונים שלנו כל יום ולוקחים אותם איתנו לכל מקום שאנחנו הולכים, כולל לכמה חללים לא לגמרי סניטריים... Amplify Glass כולל כעת טכנולוגיה אנטי-מיקרוביאלית קניינית שמדכאת את צמיחתם של מספר כתמים נפוצים. חיידקים גורמי ריח כדי להגן על פני השטח של מגן המסך, כך שלא תצטרך להקדיש מחשבה שנייה ללכלוך הטלפון."


אנטי מיקרוביאלי הוא פשוט חומר שהורג מיקרואורגניזמים או מפסיק את גדילתם. הפתרון של Otterbox משתמש בכסף יוני קנייני המוזרק לתוך הזכוכית. בדרך זו, המאפיין האנטי-מיקרוביאלי אינו מתכלה לאורך זמן בעוד המגן שומר על היכולת לעצור את השריטות או הסדקים של המסך שלך בקלות. אין השפעה גם על הבהירות האופטית של הצג או על רגישות המגע.


עדיין לא נחשף מידע על תמחור או זמינות, אבל אני מקווה ש- Otterbox תהפוך גרסאות אנטי-מיקרוביאליות של מגיני המסך של Amplify לזמינות למשתמשי הסמארטפונים של אפל, גוגל וסמסונג. מגיני Amplify הקיימים זמינים עבור האייפון, מכשירי ה-Pixel של גוגל ומגוון מכשירי ה-Galaxy A של סמסונג.

לרכישת כיסוי לגלקסי s22