יום שישי, 10 באוגוסט 2018

נרתיקים לגלקסי נוט 9

מחפשים נרתיק ספר עם מקום לכרטיס אשראי לגלקסי נוט 9 החדש שלכם ? עכשיו באתר מלאי של כיסוי נרתיק ספר ל סמסונג גלקסי נוט 9 החדש להזמנות כנסו לאתר IPHONECOVER.CO.IL






 008 Samsung Galaxy Note 9 ארנק מקרה עם אסתטיקה מקצועית כדי ליצור מקרה זה מושלם לשימוש יומיומי. להשלים עם מסגרת פנימית ניתנת לנסיעה אור, כמו גם כיס zip. 2-in-1 עיצוב, כיסוי העור ואת העור הפנימי מצופה העור מקרה TPU לספוג יחד על ידי מגנטיות חזקה. גולת הכותרת של המקרה הזה הוא מספר רב של חריצים עיצוב הארנק, אשר יכול להביא ולנהל את כרטיסי האשראי שלך, כרטיסי אוטובוס תעודות זהות בנוחות. רוכסן סגור תא במזומן, לשאת קצת כסף או את האוזנייה עם הטלפון בצורה מאובטחת. סגירה מגנטית ו- snap-fastener להוסיף את רמת מאובטח.

Samsung Galaxy Note 9 ארנק מקרה תכונות עיקריות:
1. מגנטי 2 ב 1 עיצוב פונקציה רב, במקרה נשלף
2. 14 חריצי כרטיס + 1 רוכסן מטבע פאוץ '
3. מחוספס, ידידותי לסביבה & קל תיק עור PU, עם כיס הרוכסן
4. מכסה את כל ארבע הפינות של הטלפון שלך וכולל קצוות מורמים כדי למנוע שריטות מסך.
5. כל מקרה של קאסמה נבדק ביד בפינה לפינה. אנחנו יכולים: להבטיח מוצרים באיכות גבוהה, להישאר מודע לסביבה על ידי מניעת עודף פסולת.

קייסאם. מקרה ייחודי בשבילי בלבד. Persuit על איכות החיים.
במקרה זה ארנק עור אטרקטיבי עור מספק את הטלפון הגנה על הגוף כולו, כך אחסון הטלפון שלך לא אומר להתפשר על האסתטיקה הייחודית של המכשיר שלך.
קייסמי Samsung Galaxy הערה 9 מגנטית לנפץ הארנק מקרה

קייסמיי מספק שירות מדהים עם אסתטיקה מלוטשת ומקצועית
אם אי פעם רצית במקרה הטלפון שלך לבצע כל מה שאתה יכול אולי תוך כדי לצאת, ואז זה יוקרה עור בסגנון מציע בשבילך. לא ייאמן 11 חריצים כרטיס + 3 חריצי מזומנים, כמו גם כיס ZIP לאחסון פריטים אוזניות, כרטיסים ומטבעות, במקרה המכסה האחורי מעוגלות על ידי מחשב נשלף PC ו TPU מסגרת. מוחזק במקרה על ידי מגנט, פגז זה הוא פשוט מסוגנן ועמיד כמו חלק הארנק של המקרה, אבל יכול להיות מאוחסן בכיס, מה שהופך את זה אפשרות אולטרה ניידים בנוסף פונקציונליות מעולה כבר על ההצעה.
קייסמי Samsung Galaxy הערה 9 מגנטית לנפץ הארנק מקרה

מקרה הניתן להסרה
התכונה הגאונית ביותר במקרה זה היא שאתה יכול לנתק את המקרה הפנימי פגז להשתמש במקרה בפני עצמו. פשוט למשוך את הקליפה מתוך הארנק ואת לך ללכת. כאשר אתה רוצה להחזיר אותו, המערכת המגנטית תחזיק אותו במקום מושלם. במקרים מעטים יש רמה זו של פונקציונליות. אתה לא צריך תמיד צריך את הפוטנציאל הנשיאה הנוספת של הארנק במקרה שאתה תמיד צריך הגנה. וזו עוד שכבת הגנה על גלקסי הערה יקר שלך 9.
קייסמי Samsung Galaxy הערה 9 מגנטית לנפץ הארנק מקרה

כרטיס אשראי פנימי משבצות
עם כרטיס אשראי פנימי משבצות, 2-in-1 במקרה ארנק מגנטי מושלם לאחסון כל דבר מן הרכבת שלך כרטיסים ורשיונות קבלות וכמובן חיוב או כרטיסי אשראי. המקרה כולל גם כיס מזהה עבור הצגת שיטות זיהוי חשוב כמו רשיונות נהיגה.
קייסמי Samsung Galaxy הערה 9 מגנטית לנפץ הארנק מקרה

עיצוב חדש: כיסוי לאחור חומר היברידי
1. חומר: חדש בחזרה פגז speciall חומר PC + TPU במקום קשה PC, הן גב קשה מסגרת רכה, עמיד יותר.
2. צבע: עדין לטחון שחור שקוף במקום פשוט trdition נראה שחור מרגיש יותר מותרות.
3. ארבע פינות להגדיל 1 מ"מ גובה כדי להגן על מסך הטלפון מכל שריטות.
4. חזרה buttom לבוא עם microfiber לעשות את זה יותר יציב.
קייסמי Samsung Galaxy הערה 9 מגנטית לנפץ הארנק מקרה

תוכנן במיוחד עבור הערה גלקסי 9
מארז ארנק זה מיועד במיוחד לשימוש עם הערה גלקסי 9, כך שהוא מציע התאמה מושלמת (בעוד במקרה פגז הניתן להסרה) לא לעכב את השימוש של כל הפונקציות, כגון עוצמת הקול ואת עוצמת הקול לחצנים, אוזניות ו טעינה יציאות המצלמה האחורית, פלאש וחיישן טביעות אצבע.