יום שני, 6 באוגוסט 2018

"כיסויים לנוט 9" חדש באתר שלנו כיסויים מגנים נרתיקים לגלקסי נוט 9

חדש חדש מבחר ענק של כיסויים לסמסונג גלקסי נוט 9 החדש להשיג באתר "אייפון קאבר" רכשתם גלקסי NOTE 9 ? מחפשים כיסויים לסמסונג גלקסי נוט 9,מגנים אחורי ?מגן מסך זכוכית לגלקסי נוט 9 ? המבחר הגדול ביותר בישראל של כיסויים לסמסונג גלקסי נוט 9 החדש שלכם להזמנות חייגו 072-28-28-236 או לחצו כאן כיסויים לנוט 9 















































כיסויים לגלקסי נוט 9 ,מגנים לנוט 9,כיסוי NOTE 9

נסו ככל שיהיו, זה בלתי אפשרי עבור חברות גדולות כמו סמסונג ואפל לשמור את הסמארטפונים שלהם בסוד בימים אלה. יש פשוט יותר מדי שפים במטבח הן בחברות עצמם והן במפעלים המוטלים על בניית הטלפונים כדי לשמור על הכל תחת מנעול ומפתח. אנחנו תמיד רואים דברים כמו עיצובים מפרט לדלוף הרבה לפני iPhone חדש טלפונים גלקסי הם הודיעו, ודלפות אלה בדרך כלל לעקוב אחר דפוס. ראשית אנו מקבלים דוחות מבפנים, ולאחר מכן שרטוטים מתחילים לדלוף. רנדרים ומפרטים עוקבים אחרי זמן קצר, ולבסוף אנחנו מקבלים הצצה או שניים של מוצרים מוגמרים זמן קצר לפני שהם unveiled.

עם זאת, יש כמעט תמיד כמה תכונות מפתח ופרטים חשובים שאינם לדלוף לקראת הכרזות אלה, אז יש לפחות משהו שהחברות עזבו כדי להפתיע אותנו. במקרה של סמסונג הקרובה גלקסי נוט  9, עם זאת, זה לא יכול להיות המקרה.

אל תפספסו
אתה עדיין יכול לקבל 4K אש טלוויזיה באותו מחיר כמו Fire TV מקל עכשיו
ראינו את הערה גלקסי 9 דליפה כל כך הרבה פעמים בשלב זה, כי זה ממש נהיה משעמם. אנחנו לא מתכוונים לטלפון עצמו, למרות שאנחנו לא בדיוק מצפים לשדרוג מרגש כאשר סמסונג חושפת את ה- Galaxy Note 9 מאוחר יותר השבוע. אנחנו פשוט אומרים כי תמונות של הטלפון יש דלף כל כך הרבה פעמים כבר כי אנחנו עייפים לראות אותם. מפרטים ותכונות דלפו שוב ושוב, וראינו את הפרטים אותו rehashed יותר מתריסר דוחות עצמאיים בשלב זה.

עכשיו, עם זאת, אנו עשויים סוף סוף רק קיבל קצת מידע חדש כי יעזוב סמסונג עם שום דבר בהחלט כדי להפתיע אותנו כאשר היא חושפת את גלקסי נוט  9 בניו יורק ביום חמישי.

Reddit משתמש "Wan997" פרסם פתיל ב subreddit אנדרואיד ביום ראשון בטענה כי חשפו מידע חדש על הערה גלקסי 9. המשתמש הוא אנונימי, אבל הוא טוען להיות "קרוב מאוד עם סמסונג הלאומי מאמן" וזה נראה איפה הוא קיבל את המידע שלו. כדאי גם לציין כי אותו משתמש טען בעבר לעבוד קמעונאית, והוא פירסם מידע מדויק על גלקסי S9 ו- Galaxy S9 + מוקדם יותר השנה לפני שהם הוכרזו.

בחוט שלו מיום ראשון על נוט גלקסי 9, המשתמש פורסם 10 פרטים שונים על כיסוי גלקסי נוט 9 כי לא דווחו בעבר. הנה כמה דוגמאות שצוטטו ישירות מהודעת המשתמש ב- Reddit:

Preorder מגיע עם או אלחוטית AKG רעש [ביטול] אוזניות ($ 299 קמעונאית) או חבילת משחקים Fortnite או לקבל את שניהם עבור $ 99
סמסונג תמכור s-pens כך שמשתמשים יכולים לבחור צבעים שונים
40 שניות של טעינה של עט-עט מעניקה לך 30 דקות שימוש
S-Pen מכפתור כפתור תריס מאפשר לך ללחוץ פעמיים על הכפתור כדי להעיף מצב המצלמה
6.4 אינץ 'אבל טביעת רגל דומה מאוד כמו הערה 8, זה מתאים במקרה שלי הערה 8
יש הרבה יותר איפה זה בא, והמשתמש גם dished קצת עפר על גלקסי שעונים סמסונג יהיה לחשוף את הדיווחים לצד הערה כיסוי לגלקסי נוט 9 מאוחר יותר השבוע. בדוק את פתיל מלא על Reddit לקבלת מידע נוסף.

תגיות: גלקסי הערה 9, Samsung